woensdag 6 september 2017

Verder met het chassis

Als het slecht weer is ga ik in de garage verder met de uitbouw van de motor, aandrijving en pedalen. In 1 avond sleutelen heb ik alle pedalen er af. En met hulp van de Youtube filmpjes van Kaiser-Willys heb ik in 2 uurtjes de aandrijfassen verwijderd.
De motor en de bak kunnen er nu uit.







Zware frontschade, een Bubba voorzijde met houtje touwtje accuplateau.


Op een zonnige zondag komt C. op bezoek. Ik ken hem enkel via de mail maar hij is een absolute autoriteit op het gebied van Slat grills. Ik ben blij dat hij langskomt want ik wil heel graag een oordeel over mijn Slatje. Hij verbaast zich over de gave staat van carrosserie en chassis. Belangrijk is ook dat hij geen na-oorlogse onderdelen kan vinden. Sterker nog, mijn Jeep zit vol Slat details.
Het slechte nieuws is wel dat ik mijn netjes in de menie gezette motorkap weer voor een deel kaal moet maken. De verstevigingsbalk aan de binnenzijde is absoluut niet origineel. Die moet er af. Daar baal ik van maar ik ga het wel doen want anders krijg ik tzt spijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten